فروش گلدان سطل 3 قیمت مناسب

اگر به دنبال گلدان سطل 3 قیمت مناسب هستید، باید خرید خود را از کارخانه و یا شرکت تولید کننده گلدان انجام دهید که بصورت مستقیم در زمینه فروش گلدان سطل خود فعالیت دارد. در این صورت گلدان مورد نظر خود را با قیمت دست اول و بی واسطه خریداری کرده اید. مجموعه آگین پلاست، یک مجموعه بزرگ شامل بخش های تولید، بسته بندی و فروش است که در زمینه فروش محصولات علاوه بر عرضه آن به عمده فروشی ها و بازار گلدان پلاستیکی، بستری را در فضای اینترنت فراهم نموده تا خریداران مختلف در هر کجای کشور بتوانند محصول مورد نیاز خود را چه از طریق سایت و چه در صفحات اجتماعی شرکت بصورت مستقیم خریداری نمایند.

فروش گلدان سطل 3

فروش گلدان سطل 3 به صورت اینترنتی

از رایج ترین روش های خرید در دنیای امروز که خرید اینترنتی است.

گرایش مردم نسبت به این نوع خرید باعث شده تا مرکز فروش ما نیز خود را همگام با نیاز های مردم پیش ببرد و فروش اینترنتی را در دستورکار خود قرار دهد.

از این رو گستره وسیعی از محصولات خود را در دسته بندی های مختلف از طریق وب سایت های شرکت و صفحات اجتماعی تلگرام، اینستاگرام برای عرضه و ارسال به سراسر کشور آماده سازی شده است.

پاسخگویی کارشناسان فروش ما از راه های ارتباطی مختلف برای خریداران و مشتریان نیز فراهم می باشد.

فروش گلدان سطل 3 به صورت اینترنتی

فروش گلدان سطل 3 و همچنین دیگر انواع گلدان سطل به عنوان یک گلدان پلاستیکی گلخانه ای که برای گلخانه داران و کشاورزان بسیار کاربردی است به صورت اینترنتی انجام می شود.

از این رو دیگر نیاز به جستجو با روش های سنتی خرید نیست و در محل کار و یا منزل می توان در عرض چند دقیقه با ما ارتباط بگیرید و محصول مورد نظر خود را در اسرع وقت دریافت نمایید.

ارسال سفارشات اینترنتی با توجه به حجم سفارش از طریق پست، تیپاکس، باربری و اتوبوس رانی انجام می گیرد.

قیمت گلدان سطل 3

قیمت گلدان سطل 3 با توجه به موارد زیر محاسبه می گردد:

  • نوع و کیفیت مواد به کار رفته در تولید گلدان
  • وزن گلدان
  • ابعاد گلدان
  • کیفیت قالب
  • نحوه فروش

اندازه استاندارد گلدان سطل 3 که توسط واحد تولیدی ما تهیه می شود به صورت زیر می باشد:

  • قطر دهانه 16 سانتیمتر
  • ارتفاع 14 سانتیمتر

این محصول با وزن استاندارد و ضخامت یکدست و کیفیت مرغوب عرضه می گردد.

قیمت گلدان سطل 3

با توجه به نوسانات قیمت مواد اولیه امکان بروز نگه داشتن قیمت ها از طریق سایت امکان پذیر نمی باشد. از همین رو برای دریافت قیمت روز گلدان سطل 3 و دیگر انواع دیگر گلدان پلاستیکی با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما